Czasy, w których wszyscy mogli być anonimowi, minęły (raczej) bezpowrotnie. I nie mam tu na myśli tylko tych z nas, którzy na co dzień korzystają z mediów społecznościowych. Relacje w pracy, stosunek do obsługiwanych klientów czy kontrahentów, a nawet wizyta z rodziną w sklepie na sobotnich zakupach - jesteśmy obserwowani, kojarzeni z konkretnymi miejscami i zdarzeniami.

 

Czy to ma wpływ na postrzeganie nas jako… przyszłego pracownika czy przyszłego partnera do współpracy? Myślę, że odpowiedź jest tu oczywista i dobrze ją znasz ;-)

 

Zarządzanie marką osobistą (jak ładnie określa to terminologia marketingowa) dotyczy też… Ciebie. Markę każdy tworzy w swoim otoczeniu, poprzez to, jakie cechy uzewnętrznia oraz w jaki sposób prezentuje się w środowisku znajomych i nieznajomych.

 

„Twoja marka jest tym, co ludzie mówią o tobie, kiedy nie ma cię w pokoju”

Jeff Bezos, prezes i dyrektor generalny Amazona

– trudno się z tym nie zgodzić.

 

Czy własna marka osobista ma nam jednak dyktować warunki życia, kontrolować każdą jego sferę (prywatną, zawodową), nasz czas wolny i ten, kiedy absorbuje nas rodzina, dom, praca, nauka?

 

Odpowiedzi jest pewnie tyle, ile osób doczyta do tego właśnie miejsca (dzięki! ;-)), ale jedno jest pewne - najważniejsze to zdawać sobie sprawę, że w miejscach, z których my korzystamy, są nasi przyszli pracodawcy oraz nasi byli, przyszli i niedoszli klienci.

 

Jeśli należysz do osób, które pracują na co dzień z klientami (jesteś osobą publiczną) i zależy Ci na rozwoju Twojej ścieżki zawodowej, możesz więc zwrócić uwagę na:

 

- wpisy, jakie publikujesz na swoim prywatnym koncie na Facebooku czy Instagramie,

- język, jaki dobierasz zostawiając komentarze czy opisy we wspomnianych powyżej mediach,

- zachowania i rozmowy ze znajomymi w miejscach publicznych,

- codzienne podejście z szacunkiem do każdego człowieka. 

 

Na koniec – równie ważne: nie daj się zwariować!

 

Kreowanie na siłę kogoś, kim nie jesteśmy na co dzień, będzie równie niewiarygodne.

 

Jaki jest więc „złoty środek”?

 

Zdawajmy sobie jedynie z tego wszystkiego sprawę.

 

W roku 2019 możesz być niemal pewny, że Twój przyszły pracodawca lub osoba wstępnie zainteresowana Twoimi usługami najpierw sprawdzi Twoje konto na Facebooku.

 

A Ty co uważasz o zarządzaniu własną marką osobistą?

Potrzebne, czy kompletna bzdura? ;-)  

 

~AP~

27 grudnia 2019

Marka osobista - Ty też ją posiadasz!

tel. kom. 508 509 582

biuro@adamplutowski.pl

X

Zostaw swój numer telefonu

Oddzwonię do Ciebie tak szybko, jak to tylko możliwe!

*Klikając w powyższy przycisk wyrażasz jednocześnie zgodę na jednorazowy kontakt telefoniczny pod wskazany numer telefonu w celu uzyskania informacji dotyczącej możliwości współpracy.

 

Twój numer telefonu nie zostanie wykorzystany do późniejszego dystrybuowania treści czy reklamowania usług bez wyraźnej zgody.

Wyślij*
Wyślij*
Dziękuję! Wkrótce do Ciebie oddzwonię.
Wpisz proszę swój numer

Ostatnie wpisy:

23 kwietnia 2021
Przesyt informacji w internecie, a co za tym idzie dezorientacja kogo słuchać i czego się uczyć. Doświadczasz tego również u siebie? Wiele osób czuje frustrację, bo czyta o jakichś lejkach
26 marca 2021
10 złotych. Mniej więcej tyle potrzeba, aby dotrzeć do 2000 potencjalnych klientów w social mediach. To pokazuje, że z Managera Reklam korzystać warto, biorąc pod uwagę obniżane zasięgi postów bezpłatnych.
14 czerwca 2020
Facebookowy Manager Reklam skrywa w sobie kilka miejsc wartych przetestowania. Jedną z nich jest zakładka „Pozyskiwanie kontaktów”, którą odnaleźć możesz w rubryce „Działanie” podczas wybierania celu kampanii (podgląd poniżej). Ta

Kopiowanie zdjęć oraz treści zabronione

Zadzwoń do mnie:

tel. kom. 508 509 582

Napisz do mnie na:

biuro@adamplutowski.pl

Zostaw swój numer - skontaktuję się z Tobą!

Wyślij*
Wyślij*
Dziękuję! Wkrótce do Ciebie oddzwonię.
Wpisz proszę swój numer

*Klikając w przycisk "Wyślij" wyrażasz jednocześnie zgodę na jednorazowy kontakt telefoniczny pod wskazany numer telefonu w celu uzyskania informacji dotyczącej możliwości współpracy.

 

Twój numer telefonu nie zostanie wykorzystany do późniejszego dystrybuowania treści czy reklamowania usług bez wyraźnej zgody.

 

Tczew  |  2020  |  Wszystkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie zdjęć oraz treści zabronione  |  Polityka prywatności >>

Tczew 2020

Wszystkie prawa zastrzeżone.

Kopiowanie zdjęć oraz treści zabronione

Polityka prywatności >>

* Klikając w powyższy przycisk, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Consulting Adam Plutowski z siedzibą w Tczewie w celu przesyłania treści marketingowych na adres e-mail podany powyżej w formularzu kontaktowym.  

 

Informujemy, że zgoda może zostać cofnięta w dowolnym momencie przez wysłanie wiadomości e-mail na adres biuro@adamplutowski.pl spod adresu, którego zgoda dotyczy. Dane nie będą przekazywane ani udostępniane innym organizacjom. Pełne informacje o danych osobowych znajdują się w naszej polityce prywatności.”